Oficjalne zakończenie roku szkolnego i woda Św. Jana

Dzisiaj oficjalnie zakończył się rok szkolny. Chociaż wolniejsze dni dzieciaki miały już od ponad dwóch tygodni. No może nie wszystkie, bo niektórzy „na ostatnią chwilę” co nie co jeszcze poprawiali 😉 I poprawili! Brawo! 👏

To dziś oficjalnie zaczęły się wakacje i oby te najbliższe dwa miesiące były pełne zdrowia, bezpieczeństwa, relaksu, szczęścia, miłości i ciepła 😊

A jak Twoja woda w której przez tę wyjątkową noc w roku moczyły się wczoraj zebrane kwiaty po zachodzie Słońca? Nabrała swojej mocy? 😊 


My swoją tradycyjnie przemyliśmy dłonie oraz twarze 😀 Niech nam wszystkim się wiedzie, niech zdrowie będzie, a szczęście znajdujmy każdego dnia i bądźmy wdzięczni za nasze „tu i teraz” 🙏

  




Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze