Lato, lato, lato czeka…

Lato to czas kiedy nasze ogródki, zarówno te małe jak i większe nabierają bujności 😊 Przepełnione są soczystymi jagodami, borówkami, malinami, truskawkami oraz pomidorami 😊 To czas by w pełni zanurzyć się w radości, jaką życie ma nam do zaoferowania 💚

Jest tak, że w tym czasie bardzo chętnie wybieramy się nad jeziora, morza, lubimy wędrować górskimi szlakami, gdzie jesteśmy w stanie cieszyć się czystym, orzeźwiającym powietrzem.  W sensie psychicznym możemy to przełożyć na ponowne połączenie się z mocą słońca, które daje nam życie i ciepło. Za to woda ma w tym przypadku także podwójne znaczenie, a dokładniej właściwości. Są nimi płynność oraz siła.

O tej porze roku możemy być jeszcze bardziej wdzięczni za pełnię wszystkiego co osiągnęliśmy. Cieszmy się owocami swojej pracy, bądźmy z siebie dumni, odpoczywajmy i dzielmy się swoją dobrą energią z innymi 🙏

Lato… Niech będzie pełne ciepła, zdrowia, miłości, szczęścia, radości, wielu chwil odpoczynku i dumy 😊  



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze