Moja fotografia…

Pisałam już o pasjach. Pisałam o inspiracjach… U mnie należy do nich także fotografia.

 


Miałam pisać o czymś innym, już nawet tekst mam przygotowany od dłuższego czasu, ale na ten moment, na moje „tu i też” czuję potrzebę napisania o tym.

Nie jestem zawodowym fotografem. Kiedyś ukończyłam jedynie pewien kurs, a tak jestem tylko i aż, samoukiem. Nawet nie wiem kiedy fotografowanie stało się dla mnie czymś więcej? Nie potrafię podać nawet przybliżonego czasu… To się po prostu stało. Naturalnie, zwyczajnie, jak oddychanie. Zupełnie jak pisanie, które było pierwsze… 😊

Lubię fotografię, lubię zarówno subtelne i odważne ujęcia. Bezpośredniość, wypowiadanie się „bez filtrów”… Słowami dużo łatwiej kłamać…  Plączemy się, mówimy jedno, choć chodzi nam o coś innego. Czasami zbyt skupiamy się na słowach i się w nich gubimy. Nie zawsze z premedytacją… Chodzi mi o to, że przez słowa nie zawsze jesteśmy w stanie zrozumieć rozmówcę, nie zawsze poprzez słowa jesteśmy w stanie wyrazić to, co czujemy i nie jest to niczyją winą… Tak po prostu jest, tak bywa… Nie chodzi mi o krytykowanie pisania, bo sama kocham to robić i znam osoby, które robią to w mistrzowski sposób inspirując przy okazji innych 😊  Rozumiesz?  A zdjęcia… Zdjęcia nie kłamią… Podobnie jest z muzyką, malarstwem, rzeźbą… Kocham sztukę, chociaż osobiście na ten moment najłatwiej mi jest wyrazić się poprzez fotografię. Nie zawsze „idealną”, nie zawsze „piękną”, ale zawsze prawdziwą. Kiedyś było to malowanie… Hmm… może przyjdzie taki dzień, że i do niego wrócę? Nigdy nic nie wiadomo 😊

I wcale nie musisz się ze mną zgadzać 😊 I to jest piękne. Piękne jak każdy z nas jest inny, jedyny w swoim rodzaju, z własnym postrzeganiem świata, które nie jest lepsze, ani gorsze od postrzegania innej osoby. I tak powinno być, tak jest dobrze 😊

Życzę Ci spełniania marzeń, patrzenia na świat własnymi oczami, wyrażania opinii, które będą Twoje, prawdziwe bez lęku. Nikt nie powinien go czuć żyjąc tak, jak chce, krocząc własną drogą. Bez strachu i patrzenia na to, co powiedzą inni. Najważniejsze by nie żyć cudzym życiem, by popełniać własne błędy i się na nich uczyć. Najważniejsze by ŻYĆ, mieć pasje i się rozwijać do końca swoich dni 🙏  

 



Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze