Czas dla siebie

Uwielbiam kwiaty i kiedy tylko mogę zapraszam je do swojego domu, do mojego kącika pracy. Ich energia, ich zapach sprawiają, że dużo lepiej mi się pracuje 😊 

Taras też już prawie gotowy, jeszcze kilka drobiazgów, troszkę dopieszczenia, ale już mogę wypić na nim poranną i popołudniową kawę jeśli pracuję w biurze… mogę wypić kawę w promieniach wiosennego, ciepłego słońca. Ale nie tylko… za nami na powietrzu już pierwsze wiosenne obiady z Przyjaciółmi 😉 Potrzebuję jednak tych krótkich chwil tylko dla siebie, kiedy dzieci w szkołach, a ja pracuję akurat przy komputerze, bo ostatnio mam go dla siebie niewystarczająco. Zbyt mało czasu na ciszę, na posiedzenie i celebrowanie chwili chociaż przez 10 minut, bez maili, bez wpisów, telefonów, gonitwy, bez robienia w myślach listy co jeszcze do załatwienia, co do pomocy, remontu mieszkania do wynajęcia… bez lęków… Muszę wrócić do swojej „codzienności”, chociaż już zupełnie innej. Muszę mieć więcej czasu tylko i wyłącznie dla siebie i czasu na nic nie robienie, nawet w przerwach w pracy, bo moje ciało zaczyna się buntować. Ostatnie tygodnie to był ogrom różnorodnych emocji (myślę, że większość z nas tak czuje), wytężonej pracy (nie mam tu na myśli tylko zawodowej) i jedynie krótkich chwil w ciągu dnia na konieczne dla mnie ćwiczenia i naukę. Czas bez wyrzutów sumienia wracać do swoich rytuałów i poświęcać czas tylko i wyłącznie sobie. Wyłączyć telefon, odejść od komputera, może za jakiś czas uda się wyskoczyć za miasto w wolny dzień, może w Góry… Już nie pamiętam kiedy to robiliśmy…

A Ty kochana Kobieto, Drogi Mężczyzno! kiedy zrobiłaś (eś) coś tylko i wyłącznie dla siebie? I co to było? Podziel się proszę w komentarzu lub jeśli wolisz w prywatnej wiadomości. Inspirujmy się nawzajem, odpoczywajmy i bądźmy dla siebie dobrzy. To z jednej strony tak nie wiele, a z drugiej bardzo dużo.

Za nami pracowity i intensywny weekend. Chociaż i dla Gości by czas 😊 Dla mnie samej zdecydowanie go mniej, ale to jeszcze nadrobię 😉

A już teraz z miłością i wdzięcznością za dzisiejszy dzień życzę Ci chwil relaksu, odpoczynku oraz „ładowania akumulatorów” 😊   




Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze