Styczeń w ogródku

Styczeń jest jeszcze tym miesiącem kiedy nasze rośliny w ogrodzie wciąż odpoczywają. A przynajmniej powinny 😉

 

Mimo to, są takie prace, które powinniśmy wykonać już w pierwszym miesiącu nowego roku. Zatem i ja sprawdziłam stan wszystkich roślin, sprawdziłam czy te osłonięte przez hulające wiatry nie zostały jednak narażone na zbyt duże zimno itd. Przy okazji odkryłam, że mimo iż to nie jeszcze wiosna, to część kwiatów zaczęła wychodzić 😊 Na szczęście jeszcze dosyć niskie temperatury zwłaszcza nocą im nie zaszkodziły, więc mam nadzieję, że już nie długo będziemy się cieszyć ich kolorami oraz zapachami😊






Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze