Troszkę o zodiaku 😉

Jeśli tu zaglądasz wiesz, że i tego typu tematy co jakiś czas również poruszam. Dla mnie osobiście i one wiążą się z samorozwojem – moim samorozwojem 😊

Może już wiesz, a może nie 😉 w chwili obecnej znajdujemy się w miesiącu Panny. I nie oznacza to, że energia która teraz krąży wpływa jedynie na osoby urodzone w tym konkretnym znaku zodiaku, ale na wszystkie inne również, na każdego z nas.

Panna cechuje się bystrym intelektem, ale pojawiają się również problemy ze zrozumieniem emocji. Połączenia z sercem i intuicją. Wykorzystujmy dobrze swój umysł, ale nie zapominajmy o swoim sercu.

Jest to także czas oczyszczania ciała, duszy i umysłu. W związku z tym jesteśmy w stanie łatwiej zauważyć co w nas samych należy oczyścić, co zmienić, nad czym popracować. 

Teraz jest dobry czas na pracę, dużo bardziej szczegółowe plany i realizację swoich marzeń. Osoby spod znaku Panny są pracowite i szczegółowe, więc warto to wykorzystać 😉 Pamiętajmy jednak, że te cechy zarówno jak są zaletami, tak samo mogą stać się wadami. Kiedy widzimy wszystko zbyt wyraźnie, zbyt szczegółowo niż zazwyczaj, możemy stać się nie potrzebnie krytyczni i zbyt perfekcyjni. A wiadomo, że w świecie coś takiego jak idealne i perfekcyjne nie istnieje. Musimy być czujni, żeby kogoś nie skrzywdzić widząc jego wyolbrzymione przez nas, w tym czasie wady. To samo dotyczy nas samych. Uważajmy, by nie być zbytnio krytycznymi wobec siebie. Bądźmy odpowiedzialni za swoje słowa. Zarówno te wypowiadane do innych, jak i do nas samych. Nie możemy zapominać, że Wszechświat to tylko i wyłącznie Prawo Przyciągania, dużo potężniejsze wg mnie jest Prawo Przyczyny i Skutku. Stąd moja prośba o zwracanie uwagi na to, co mówimy.

Ważne jest, co wielokrotnie pisałam… widzieć dobro w innych ludziach jak i w sobie. Dużo lepiej używać życzliwych słów, a gdy na usta zacznie nam się cisnąć krytyka, zatrzymajmy się! Weźmy głęboki wdech, później długi wydech i zastanówmy się dlaczego chcemy to powiedzieć? Może jakąś naszą wadę pokazuje ta sytuacja, wadę, która nam przeszkadza w samych sobie?   Oj tak! Pokusa krytyki w tym czasie jest ogromna, ale starajmy się tego nie robić. Unikajmy mówienia negatywnych słów o innych dla własnego dobra 😉 Lepiej wykorzystać ten czas żeby wyraźniej zobaczyć każde miejsce które mamy w sobie do uzdrowienia, oczyszczenia… W końcu naszym celem jest połączenie się ze źródłem naszej własnej mocy i tego w tym czasie się trzymajmy i o to dbajmy. 


PS. Wszystkim uczniom i ich rodzicom życzę spokoju w tym roku szkolnym i większego wsparcia ze strony pracowników szkoły niż w roku ubiegłym.  A moim Kochanym starszakom pozytywnego przyjęcia do nowych szkół i klas, bo dobrze wiem, że każda zmiana niesie ze sobą mnóstwo emocji. Obyście trafili Kochani na dobre dusze, pełne zrozumienia i wsparcia.  Powodzenia dla wszystkich uczniów małych i dużych 😊


Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze