Magia w naszej codzienności

 „Magia wraca do nas wraz ze starymi wierzeniami. A może nigdy nas nie opuściła…? To pytanie – stwierdzenie? znalazłam w książce Dobromiły Agiles „Słowiańska Wiedźma”, którą musiałam mieć w swojej Biblioteczce 😉

A czym dla Ciebie jest magia? Kojarzy Ci się tylko z czarami, pradawnymi wierzeniami, czy odnajdujesz ją w swojej rzeczywistości „tu i teraz”? A może widzisz ją codziennie w sobie?

Im więcej spraw na głowie, im więcej problemów, stresów, tym częściej szukam magii wokół siebie.

Podchodzę do niej  „dwojako”, a może „trojako” ... ? 😉  Wierzę, że niektóre osoby mają w sobie pewną moc, potrafią więcej niż inni dzięki dużej intuicji, wrażliwości i… genu przekazywanego z pokolenia na pokolenie. Ewa, Agatka, Nati, Maja…  wiecie co mam na myśli 😉  Wierzę w rytuały, w oczyszczanie. Wierzę również w magię codzienności… Zresztą… zauważam ją każdego dnia 😊 Nawet kiedy płaczę z bezsilności i gdzieś mi na moment znika z „pola widzenia”, zawsze jest… Magia to przecież nic innego jak codzienne czynności, które sprawiają, że żyje nam się lepiej, łatwiej. Dzięki nim nasze życie staje się właśnie magiczne 😊

Dla mnie, moja magia codzienności to odskocznia od zmartwień i problemów. Jest to bardzo ważny element mojego „jestestwa” 😉 To jest moment jak zaczynam każdy dzień… Niespiesznie wypita gorąca (bo tak lubię) kawa latte, delektowanie się jej smakiem i mocno spienionym mlekiem, które uwielbiam 😉 To muzyka, która pomaga mi w samorozwoju, uspokaja, wycisza trudne emocje… To przytulenie najbliższych, ich śmiech, oczy pełne miłości nawet jeśli się kłócimy i często nie zgadzamy 😉 To nasze co tygodniowe spotkania w „kręgu”, rozmowy, wyjaśnianie nieporozumień gdy emocje już opadną, zrozumienie i wsparcie.
 

Magię widzę także w twarzach ludzi mijanych na ulicy i w przyrodzie która mnie otacza. Tak naprawdę jest ona wszędzie.

Magia… To osoby które napotykam na swojej drodze, często nawet na chwilkę, ale to One okazują się moimi ziemskimi Aniołami.  To też osoby bardzo mi bliskie, które znam od kilku lat, a nasze drogi z różnych powodów się rozeszły…  I nawet jeśli w pierwszym momencie czułam ogromny ból, to z czasem okazywało się, że tak być musiało. Nic nie dzieje się bez powodu. Spotkaliśmy się w momencie kiedy każde z nas tego potrzebowało, każde z nas było na podobnym etapie rozwoju, każde z nas wniosło do tej relacji coś bardzo ważnego na tamten moment. I nawet jeśli to boli, to czasami tak bywa, że z różnych powodów zaczynamy się mijać… Każde z nas rozwija się w swoim tempie, czegoś innego na dany moment potrzebuje i to jest jak najbardziej w porządku. Zawsze jednak jestem wdzięczna za Te Osoby i zawsze zostają w mojej pamięci. Zawsze o nich dobrze myślę i życzę im wszystkiego co najlepsze trzymając kciuki za każde nowe wyzwania, jakie przechodzą w swoim życiu.  Czasami jest też tak, że ze spotkanymi osobami, całkiem przypadkiem… nie rozstajemy się już do końca naszych dni.  To magiczne chwile, magiczne momenty i spotkania. Musimy je tylko zauważać, bo często są czymś więcej niż tylko przypadkiem… 😊

                              Z Jedną moich ukochanych autorek 💗 Cudowna i                                         niezapomniana rozmowa podczas Targów Książek w 2019 r.

                  Polska, gdzieś tuż tuż...

Italia 💚

Magia to miłość, przyjaźń, bycie „tu i teraz” 😊 To wschody i zachody słońca, to szum deszczu, śpiew ptaków, kolory i zapachy… 

Austria, Treffen 


Pamiętaj! Magia jest również w Tobie. Tylko od Ciebie zależy czy zrobisz coś z tym i czy wykorzystasz to, co w Tobie drzemie. Możesz też nie robić nic. Ale czy warto? To już zależy tylko i wyłącznie od Ciebie 😊


„Bo życie to jedna wielka czarodziejska sztuczka – cud, magia, rzeczy niewytłumaczalne.” 





Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

Komentarze