Funkcjonować z bólem

Trzy tygodnie temu w szpitalu kazali oszczędzać nogę. Powiedzieli, że stłuczenie jest bardzo duże, że długo się będzie goić. Oszczędzałam się… Hmm… czy faktycznie?

Właściwie tak tylko myślałam… Niestety moje ciało dało mi w ostatni weekend mocno to odczuć. Noga boli bardziej. Boli przy każdym ruchu, nawet tym najmniejszym. Z racji wczorajszej niedzieli postanowiłam zrobić sobie „Wolne”, tylko, że jak zrobić sobie „Wolne” od życia? Nie potrafię… Faktycznie… przez pół dnia więcej siedziałam, ale po południu już się tak nie dało. Nawet nie wychodząc z mieszkania nie ma szans by się nie poruszać.

Tylko jak długo da się funkcjonować z kolejnym bólem? Przecież nie mogę leżeć z tego powodu przez kilka dni… Przecież „to tylko ból nogi”…

Musiałam to z siebie wyrzucić, bo ile można... 😔 Każdy z nas ma własne granice i każdego z nas w końcu dopada koszmarna bezsilność z różnych powodów. A kiedy ich się nawarstwia... Trzeba odpuścić, trzeba dać sobie czas a później wrócić z nową siłą... 

Dzisiaj ostatni dzień MAJA... Jutro CZERWIEC, drugi miesiąc w roku który sobie ukochałam 💓 Jutro będzie lepiej... A może jeszcze dzisiaj, później, za chwilę...

  

Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

Komentarze