Dzień Mamy i Pełnia Kwiatowego Księżyca

 "Mamy odnoszące sukcesy,  Nie są tymi, które nigdy nie walczyły, są tymi, które nigdy się nie poddają. Pomimo zmagań"

„Mama to miękkie ręce. Mama to melodyjny głos, to chuchanie na uderzone miejsce. Mama to samo dobro i sama przyjemność. Coś, co dobrze jest mieć w każdej chwili życia koło siebie, dookoła siebie, gdzieś na horyzoncie.”
M. Wańkowicz

„Więź matki i córki jest nie do podrobienia, najpiękniejszym naszyjnikiem kobiety są rączki dziecka, ale więź córki z ojcem też jest niezwykła i głęboka.”

 

Dzień Mamy jest dla mnie szczególnym Dniem odkąd sama Nią zostałam 😊 Wcześniej nawet sobie nie wyobrażałam, że można aż tak Kochać. Bycie „podwójna mamą” to dodatkowo więcej miłości, a gdy w tym roku pod swoje skrzydła przygarnęłam trzecie „dziecko”, to aż słów mi brak na to, co czuję. I nie tylko dzisiaj 😊

 

Dodatkowo dzisiaj będziemy mieli szczęście obserwowania Pełni Kwiatowego Księżyca, znanego także jako Pełnia Mlecznego Księżyca, Zajęcza lub Sadzenia Kukurydzy. Mnie najlepiej przypadła do gustu pierwsza nazwa 😊 A Tobie?

Warto wiedzieć, że każda pełnia Księżyca ma swoją nazwę, zazwyczaj wywodzącą się ze starożytności i odnoszącą  do zmian zachodzących w przyrodzie w czasie danego miesiąca.  Dlatego, ta dzisiejsza, jak wiesz, lub właśnie się domyślasz 😉 nosi taką nazwę z powodu obfitego kwitnienia kwiatów  w jednym z najpiękniejszych miesięcy w roku. Przynajmniej dla mnie 😉 Według ludowych wierzeń  ten nadchodzący czas sprzyja także miłości oraz staraniom się o dziecko. Jak widać Magia nas  zawsze otacza, nawet kiedy jej zaprzeczamy 😉

Jak by tego wszystkiego było mało, to nastąpi również całkowite zaćmienie potężnego Księżyca w Strzelcu. A co za tym idzie? Czekają nas nagłe i nieoczekiwane zmiany, oraz silne emocje które już targają nami od kilku dni (a na pewno mną). Niestety… zaćmienie tym razem nie będzie widoczne w Polsce, ale jego pełnia jak najbardziej, więc nie przegap okazji 😊 

I na koniec, co nie oznacza, że mniej ważne. Wręcz przeciwnie 😊

Mamusiu moja Kochana. I tutaj życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze, dziękuję za każdy dzień, za każdą wytartą łzę, przytulanie, wspólne milczenie i stawianie do pionu gdy była taka potrzeba 😉  Dziękuję że Jesteś. Kocham Cię 💓

Życzę sobie i wszystkim Mamom spokoju, chwil dla siebie i celebrowania każdego dnia. Pamiętajmy, że mamy w sobie moc, a ogień Bogini płonie w nas zawsze, jak w każdej Kobiecie. Nigdy nie zapominajmy o sobie.

Moje Córeńki kochane, chcę żebyście wiedziały, że to ogromny zaszczyt być Waszą Mamą. Dziękuję, że mnie sobie na nią kiedyś wybrałyście 😉 Kocham Was bardzo, bardzo mocno i dziękuję za zaufanie jakim obdarzacie mnie każdego dnia.

Chłopaku! Tobie również dziękuję za to, że jesteś, że wybrałeś nas sobie na Rodzinę 😉  Dziękuję za zaufanie i za to, że mogę choć trochę poczuć, jak to jest mieć Syna 😊

Kocham Was najbardziej na świecie 💓💓💓 




Sukienka: Odzież damska online, modne i tanie ubrania | sklep dla kobiet Pakuten


Spodobał Ci się tekst?

  •  To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;
  •  Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 
  •  Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  
  •  Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

Komentarze

Prześlij komentarz