„Mówię, więc jestem”

Co za książka! Jedna z lepszych jakie miałam okazję w ostatnim czasie czytać 😊 I tak, wiem, że to nie poniedziałek, ale o tej KSIĄŻCE będę pisać pewnie nie raz. Nie raz będę się odnosić w swoich wpisach do jej genialności. Tak proste i oczywiste, o czym zapomnieliśmy, nie pamiętamy lub po prostu nie wiemy…

 


„Wiem, jak to jest palnąć coś i tłumaczyć się potem, że wcale nie to miałam na myśli”… „… jak trudno czasem powiedzieć stop, zareagować w porę, zanim złość w nas napęcznieje, postawić granicę, by się chronić i obronić.”…  „Wiem też, jak to jest, gdy zabraknie języka w gębie.”…  Któż z nas tego nie zna?

Już się nie mogę doczekać jak zacznę się z Tobą dzielić swoimi wrażeniami i przemyśleniami. Nie mogę się doczekać jak i Ty mi napiszesz o swoich odczuciach po jej przeczytaniu, do czego namawiam gorąco i namawiać będę co jakiś czas 😉

To genialna książka, o której rodzice powinni rozmawiać ze swoimi dziećmi, a nauczyciele z uczniami. Zdecydowanie ta książka pomaga zrozumieć nam samych siebie oraz innych. Zdecydowanie uczy stawiania granic by chronić siebie, co za tym idzie uczy nas lepiej radzić sobie z przemocą słowną i toksycznymi relacjami. Autorka, Małgorzata Majewska, uczy nas sprawczości za co serdecznie dziękuję, bo pojawiła się w moim życiu w momencie kiedy znów najbardziej tego potrzebowałam. Przypadek? Zdecydowanie nie!

I jeszcze jedno. Dzięki tej książce na nowo nauczymy się mówić w języku polskim, nauczymy się go używać we własnej ochronie w sposób asertywny i zrozumiemy, że nie zawsze ze sobą rozmawiamy, mimo iż nam się tak wydaje. Jeszcze raz polecam z całego serca. Czytajcie same, sami, ze swoimi dziećmi, partnerami i uczniami. Czytajcie i rozmawiajcie! 😊  



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.


Komentarze