Dlaczego tak często rezygnujemy, wymieniamy?

Kiedyś trafiłam na artykuł o łatwości „wymieniania” i „rezygnowania” w dzisiejszych czasach i tak bardzo się z nim zgadzam, że postanowiłam o tym napisać. Przepraszam, ale nie pamiętam gdzie on był i kto go napisał. Czasami tak mam, że coś mi „zaświta”, coś mi się przypomni, co kiedyś, gdzieś przeczytałam lub usłyszałam, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć tamtego momentu…  Dlatego nie wrzucam odnośników… Mam nadzieję, że rozumiesz, albo przynajmniej spróbujesz…

Może i Ty masz wrażenie, a może i pewność, że żyjemy w czasach kiedy wszystko jest tak łatwo „wymienialne”?

Jedną rzecz łatwo wymienić (zamienić) na drugą, ale i tak łatwo niektórzy wychodzą z jednego związku by wejść w kolejny. Rzucają się bez zastanowienia, niczym „ćmy ku świetlnej przyszłości”… Ale czy ona taka na prawdę jest? Ta nowa, inna?

Kończymy szybko, często za szybko…  Kończymy to, co stare by zacząć od nowa z kimś nowym. Przecież tam, po drugiej stronie jest tak pięknie… Trawa bardziej zielona, słońce mocniej grzeje, i niektórym się wydaje, że nowy partner będzie wiecznie zadowolony, uśmiechnięty… i z tą osobą to już na pewno się ułoży… Wszystko takie nowe, świeże i piękne… Jedynie tylko przez chwile piękne, z czego zdajemy sobie sprawę bardzo szybko…

Dlatego coraz częściej podczas wielu rozmów jakie miałam w ostatnim czasie,  zadaję sobie i innym pytanie „czy warto?” Czy warto tak bez zastanowienia rzucać wszystko? Bez kolejnej szansy, bez rozmowy? Bez odrobiny chęci?

Bardzo często mamy błędne wyobrażenie o tym jak powinno być i jak być nie powinno. O tym jaka druga osoba powinna być i co nam dać, bo w zamian tyle od nas dostaje. Ach… Czy nie żyjemy w czasach tak zwanego wiecznego oczekiwania i wołania o miłość, uwagę... To nie jest takie oczywiste, nie jest biało czarne. Przecież życie jest skomplikowane… Jest pełne różnorodnych barw i smaków. Czy warto tak szybko rezygnować? Rezygnować bez dania szansy, bez rozmowy?



Spodobał Ci się tekst?

·         To teraz czas na Ciebie 😊  Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie;

·         Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka; 

·         Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z   innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją   pracę;  

·         Bądźmy w kontakcie, obserwuj mój blog oraz polub mnie na Facebooku i Instagramie.

 

 


Komentarze